جوک 3
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : امین

پسرخالم اومده خونمون شب خوابش برده ،
ساعت ۳ نصف شب بیدارم کرد
با تعجب میگه :‌ پاشو پاشو تو خونه ی ما چیکار میکنی ؟؟؟


 

من پراید دارم اگه خواستین باهاش
عکس بندازین یک شارژ ۵ تومنی همراه اول برا پیام میکنی خودم باهات تماس میگیرم
عکس ۲۵۰۰۰ تومان .. دست به فرمون بزنی30000


 

قبلنا می‌گفتن مرد باید ایستاده بمیرد یا با گلوله سربی توی سینه

 

مردای امروزم زیر موچین و بوتاکس و پروتز و عمل بینی‌ جون ندن خیلیه !


 

به غضنفر میگن : خانمت فوت کرده ، بسوزونیمش یا خاکش کنیم ؟؟؟
میگه : اصلا ریسک نکنین ؛ اول بسوزونیدش بعد خاکش کنین !


 

دختره لپ تاپشو آورده واسش ویندوز عوض کنم

گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟
گفتم : ویندوز seven بوده ؟
خیلی جدی گفت : نه ویندوز هفت !!
من
بیل گیتس
تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه ۲۰۱۰ هم روش نصب کنید !
منظورش power point بود !!
خدااااااااااااااااا…..


 

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام به وبلاگ پوزخندخوش اومدین.امیدوارم بتونم موجبات خنده و شادی شما رو فراهم کنم.منو از نظرات خوبتون بی بهره نذارین.مرسی از اینکه به وبلاگ خودتون سر میزنید